اخبار برنده

مجمع وب سایت ها و طراحان وب فارسی

اخبار برنده

مجمع وب سایت ها و طراحان وب فارسی

من برنده هستم...

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ

برنده در تیمی جوان و پرنشاط و در عین حال باانگیزه بنام (Fiction (@fictionteam به دنیا آمده است و Fiction قصد دارد ایده های بروز و مفید را به بهترین شکل ممکن عملی کند.

برنده چیست؟

برنده رویدادی رقابتی است در فضای مـجازی وب ایران. وب‌سایت های ایرانی در برنده به لحاظ ساختاری از نظر توسعه نرم‌افزار در حوزه طراحی و ساختار بصری در دو بخش رویدادهای مردمی و  رویداد های داوری مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

بازدید کنندگان وب سایت ها در بخش رویدادهای مردمی و توسعه دهندگان حرفه ای و با تجربه در رویداد های داوری به وب‌سایت ها امتیاز خواهند داد. رتبه بندی سایت ها بر اساس این امتیازات شکل می‌گیرد. در هر رویداد براساس آراء و امتیازات بدست آمده، ۵ برنده شامل ۱ برنده ویژه و ۴ برنده ممتاز انتخاب خواهند شد. به برنده ویژه هدایای نقدی و امکان مصاحبه با خبرگزاری ها ، وب‌سایت ها و مجلات معتبر اعطاء خواهد شد. همچنین تمامی  برندگان روبان ویژه برنده را جهت درج در سایت خود دریافت خواهند کرد. به مالکین حقیقی یا حقوقی که ۵ وب‌سایت ثبت شده آن‌ها در رویداد ها، برنده شده باشد گواهینامه طلایی از طرف برنده  اهداء خواهد شد ، همچنین در صورت برنده شدن ۴ وب‌‌سایت، به مالک گواهینامه نقره‌ای و نیز برای ۳ وب‌‌سایت، گواهینامه برنزی تعلق خواهد گرفت.

شما به‌عنوان یک متخصص می توانید بعنوان عضو کمیته داوران ، مالک وب‌سایت به‌عنوان یک شرکت کننده در رویدادهای برنده و یا یک بازدید کننده از وب‌سایت ها بعنوان امتیاز دهنده و یا مشوق وب‌سایت به شرکت در رویداد برنده نقشی تعاملی با ما داشته باشید و در رشد و پویایی هرچه بیشتر فضای مجازی ایران مشارکت نمائید.


برنده در روز دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ طی مراسمی با حضور بزرگان وب فارسی، خبرنگاران و اهالی رسانه رونمایی و افتتاح خواهد گردید و آغاز اولین رویداد برنده در روز ۱۸ مرداد می‌باشد. با ما برنده باشید...

با احترام، برنده.
  • دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ
  • برنده